Ronja är en fransk omelett!


Idag satt jag och spelade tetris största delen av min lektion i historia. Plågade mig själv lite också genom att kolla in massa goda recept med Tove. Jag hade faktiskt gjort uppgiften vi skulle arbeta med så jag hade inget annat att göra.

Folket som bor ovanför oss verkar sätta upp nya hyllor varje dag, om de inte bara borrar hål i väggarna för skojs skull förstås. Idag slår de på stort och sågar lite också.

Ronja använde sin kokbok för första gången idag. Jag är så stolt över henne. Hon är den enda sortens omelett jag gillar.




Kommentarer
Postat av: Ronja

Tyck om dig ja! :D

2010-12-09 @ 20:20:58
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0