Finfint


Finfin dag med finfint väder som avslutades med en finfin filmkväll med finfina systern.

Idag bar det av till stranden. Tur att det finns så trevliga bekanta som är så snälla och kan skjutsa en stackars uttråkad tonåring och hennes galet badsugna syster till vår lilla badplats. Lillasyster var nästan inte torr en minut under dagen medan jag nöjde mig med att doppa fötterna.

Sen ikväll var det jordgubbar och fin kultur i form av The fast and the furious 4 som gällde. Det är en film som både en sjuttonåring och en tioåring har mycket stor behållning av. Söt pojke = Jag nöjd. Snabba bilar = Lillasyster nöjd.

Fotboll på TV = Pappa nöjd.  

Alla nöjda.


Kommentarer
Postat av: mamma

jamen.....jag då..;P

2010-07-08 @ 08:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0