Glass och kusiner är det bästa jag vet


Just nu blir jag grymt motarbetad av min dator som verkar vilja ge upp och dö men jag ska försöka få till det här ändå.

Det är trevligt med kusiner som kan förgylla ens dag. Idag hade jag först en kusin här på eftermiddagen. Vi hade så trevligt och pratade om allt möjligt. Sen for hon hem för att laga middag. Efter middagen kom hon tillbaka och då hade hon med sig sin broder, ännu en trevlig kusin som får en att skratta så att magen värker.

Ronja, och speciellt hennes mamma tror jag, har varit flitiga och fixat lägenhet. Det känns bra att veta att man nu kommer ha tak över huvudet till hösten. Hösten som jag nästan längtar lite till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0