Har du sett ett spöke? Det var nog bara jag du såg...


Det är trevligt med sol. Något som inte är fullt lika trevligt är att jag fortfarande är vit som ett spöke. Mitt skin verkar inte vilja förstå att nu på sommaren när solen lyser på det så kan det ju gärna få ändra färg. Nä, lika blekt som vanligt. Jag kanske borde flytta till nån av de där öarna där det är superfint att vara blek och tjock. Ska bara äta upp mig ordentligt först.

Nu ska jag ut och spela fotboll med min bror. Det lär jag inte bli så tjock av men jag får väl ta en extra portion av middagen ikväll. Det lär inte heller vara så skönt för mina fötter med tanke på de enorma blåsorna som bosatt sig på insidan av båda fossingarna. Jag lyckas alltid få ont i fötterna av gymnastikskor. Den här gången blev det skavsår som orsakade smärtan, undrar vad det blir nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0