Släng dig i väggen skolsköterska, jag ska bli lång som Eiffeltornet


Har nyss ätit lunch. Under måltiden kom vi fram till att jag nog kommer bli kortast i familjen och Linnea har (till Johannes stora förtvivlan) störst chans att bli längst. Sen tror jag då istället på att jag kanske blir den smartaste medan Johannes lätt accepterade att han kanske blir dummast (alltså bara inte riktigt lika intelligent som jag och Linnea). Bara han blir snyggast och mest atletisk är han nöjd. Jag tror dock det blir en tuff kamp mellan han och lillasyster i det fallet...

Men man vet ju aldrig.. Jag kanske skjuter i höjden helt plötsligt och blir 1,70 samtidigt som hälften av mina hjärnceller dör. Linnea kanske inte blir längre än hon är nu och får börja räkna sig som dvärg och Johannes kanske blir medlem i mensa samtidigt som han går upp 50 kilo...

Man vet som sagt aldrig riktigt säkert...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0