Blondinen på 1,83 vill aldrig sluta sjunga...


Alexander säger att jag ska skriva att han är söt så jag gör det. Alexander är söt. Nu har jag gjort det. Alexander försöker sjunga nu, tror jag... Han lyssnar på musik som är som han... Jobbig. Nä, nu var jag inte riktigt rättvis, han är inte jobbig, bara lite... annorlunda.

Jag vill börja städa ur mitt rum snart. Det känns som att nu när slutet ändå närmar sig vill jag att det ska börja närma sig ännu lite snabbare. Så jag tror jag ska börja med det på söndag.


Kommentarer
Postat av: mamma

-"Nu när slutet är nära", usch det lät ju otäckt min kära dotter. Nåja, jag längtar iallafall också till dess vi får ha dej här hemma igen...:D

2010-06-03 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0