...


Imorgon är det skolavslutning. Då går jag till skolan även om jag råkar vara döende. Det känns dock lite bättre nu, helst efter att jag duschat. Jag hoppas jag duschade av det mesta av förkylningen. Nu känner jag att jag är nå så grymt hungrig men magen får vänta och längta till frukosten imorgon.

Jag hoppades att någon av mina föräldrar skulle ringa mig men jag undrar om de inte gått till sängs nu för att orka med ännu en hård arbetsdag imorgon. Jag ska också gå och lägga mig nu så att jag orkar med skolavslutningen.

Haha! Nu just när jag satt och finurlade på en bra överskrift ringer min kära mor, så nu lämmnar jag det tomt överst för att prata med henne istället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0