Har skurat och surat


Är hemma igen efter allt städande. Min nacke och mina axlar jämrar sig som bara den. Då och då stämmer knäna in i gnällkören. Men pengarna botar nog mina åkommor så snart de ramlar in på kontot.

Jag blev så glad när jag kom hem och såg min påbörjade tavla. Det är nog den tavla jag är mest nöjd med. Jag är ju dock inte klar med den än så det kan ju hinna ändras... men förhoppningsvis inte!

En grej som är lite kul, men som min bror sa inte alls var kul, och som kanske ingen annan heller tycker är kul, är att varken igår eller i förrgår ställde jag alarmet, för jag tänkte att vår arbetsgivare skulle väcka oss, och så vaknade jag precis klockan 05.57 båda dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0