Måste ta hand om skiten


Idag har jag börjat rensa i garderoben så när jag går till sängs kommer jag bli tvungen att bana mig fram mellan olika klädhögar. Annars har jag inte gjort så mycket, förutom att måla klart min lilla tavla. Jag måste lugna mig med måleriet för annars kommer mina taveldukar ta slut innan ens hälften av sommarlovet har passerat.

Här är min lilla tavla

Fin va? Okej, den kanske inte var så märkvärdig men ändå;)

Den här tavlan målade jag för någon dag sedan. Bilden blev tyvärr lite oskarp.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Jag ska städa då. Det lär ta några dagar. Det är inte vårt hus dock.

Ses när det är över, om inte damråttorna ätit upp mig...

Kommentarer
Postat av: Rebbs

Men åh vad fina!!!

Utropstecken!

2010-06-20 @ 11:00:48
Postat av: behövs det verkligen?

du kan nog känna dig lugn, dammråttor äter inte ungdomar. De äter spädbarn :)

2010-06-20 @ 18:17:38
URL: http://taentoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0