ONT


Jag har ont. Jag hade ont i morse. I huvudet, nacken och axlarna. Nu, efter att ha staplat ved hela dagen, kan jag tillägga knäna (mitt vänstra dör snart), armarna, fötterna och händerna. Men pengar läker alla sår. Nej, så är det ju inte men i detta fall är det så.

Jag är så glad! Okej, jag är inte så vällda (ja jag vet det är inte ett riktigt ord, alexander och oskar har påpekat det tusen gånger) munter men jag är ganska nöjd. Nöjd med att jag fortfarande inte lyckats sabba min fina tavla, fast jag målat typ hälften redan. Jag tänkte lägga upp en bild på det jag hittills åstadkommit men sen tänkte jag att nej, ni får vänta tills den är klar:)

Nu ska jag koppla ifrån internet så att min bror kan spela nåt dödar-spel på andra datorn utan att det laggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0