Osomrig Midsommar


Midsommar idag. Regn, regn och regn.

Mina syskon och min kusin, det blonda lilla yrvädret, suger i sig helium och låter som något ur ett mycket störigt barnprogram.

Jag har blivit lite besatt av årets VM-låt. Jag blir så glad av den, så sugen på att dansa och bara fly från gråa, kalla Sverige. Fly till något ställe där solen skiner och folk dansar och sjunger på gatorna, klädda i färgglada kläder och med breda leenden på sina läppar. Bra låt.

Min statistik går ständigt neråt så snart skulle jag ju kunna skriva Du här på bloggen då jag snart nog bara har en läsare. Men så länge någon läser så fortsätter jag att skriva, och om den läsaren också försvinner fortsätter jag nog ändå för min egen skull. Ja, jag är en självcentrerad egoist.

Här är en fin, sommrig bild. Så här ser det verkligen inte ut idag.


Glad midsommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0