The Day After Tomorrow... I Go Home!


Nu är mitt första år på Midgård avslutat. Det känns bra med lov men det kändes bra även när studenterna sprang och skrek TVÅ ÅR KVAR! till oss ettor. Det känns riktigt bra att ha kvar två år av gymnasiet. Tänk vad jobbigt att måsta välja en gång till sen. Välja vad man ska göra med livet. 

Även om det nu är sommarlov har jag faktiskt kvar en hel dag i Umeå och sen far jag hem på lördag. Fast det mesta av lördagen lär ju också spenderas här i staden i sällskap av mor och far, och kanske bror min också.

Sen blir det ju inte riktigt sommarlov än heller. Jag ska jobba en vecka först (önskar det var mer för mitt bankkontos skull). Jag måste ringa imorgon och fixa med arbetstiderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0