This time for Africa


Har börjat vakna ganska tidigt nu på mornarna. Det är ganska skönt att kunna äta frukost i lugn och ro innan de andra i familjen vaknar. Ibland är Linnea redan uppe men hon sitter ändå bara och tittar på TV så henne ser eller hör jag inget av där jag sitter vid frukostbordet. Det är bara jag och min tallrik med fil. Lugnt och skönt.

Min pappa är ganska kul tycker jag. Han spelar in de fotbollsmatcher han inte hinner se och sen när han tittar på dem så snabbspolar han och pausar och spolar tillbaka om det blir mål. Så tittar han på det, säger kanske något i stil med "riktig tavla av målvakten", och börjar sedan spola. Tills det blir mål igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0