Tråkig blogg


Jag var just inne på Britta och Annas blogg och läste där att mitt inlägg på deras blogg var så bra så jag aldrig skulle få gästblogga igen. Tänk om mina inlägg på min egen blogg var lika bra. Det är som så svårt att hitta inspiration till bra inlägg nu för tiden...

Jag har äntligen lagt in alla mina bilder på datorn så jag kan ju bjuda på en nu.
Den otroligt vackra utsikten som jag aldrig mer kommer få njuta av... okej, den är kanske inte otroligt vacker men det är ändå lite vemodigt att jag aldrig mer kommer stå i mitt (förra) fönster och se ut över dessa hus.

Kommentarer
Postat av: Ronja

JAG SAKNAR KFUM SÅ BRUTALT MYCKET!!!!!

2010-06-17 @ 16:59:31
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/
Postat av: Britta

Jo det kan vara svårt eller så gör man som jag, inget vettigt alls. Skicka bara in en bild på en morot eller nått!XD Nä men, Du behöver inte oroa dig dina ord fastnar i ens minne alltid. Håll igång bloggandet! Pls!

2010-06-17 @ 19:17:17
URL: http://taentoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0