Var är min färg?!


Jag ville så gärna måla på en av de stora dukarna idag och så hittar jag inte min färg. Jag har målat med oljefärg de senaste gångerna men nu vill jag måla med akryl igen. Jag förstår inte var den kan ha gömt sig...

I eftermiddag ska mamma skjutsa mig och bror min till våran "arbetsplats" där vi ska städa. Jag tycker verkligen inte om att städa men jag tycker om pengar så därför har jag ändå tagit jobbet. Efter detta lär jag ju inte heller tycka att det är så jobbigt att bara damsuga lite hemma. Jag får kanske något sorts bra ut av detta. 

Detta är en målning i oljefärg som jag gjorde förra helgen.



Kommentarer
Postat av: mamma

He he...jag vet var den är...färgen alltså, i alla fall tror jag att jag vet ;P

2010-06-21 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0