Vill aldrig bli stor!


Jag läste igenom ett mail som jag fick från bostaden nyss.
Det var om en lägenhet jag blev erbjuden att kolla på. Det lät ju bra kan man tycka. Det var dock ett mycket förvirrande mail och jag fick slutligen ta och skriva ett mail till dem för att få dem att förklara så jag fattar.

Nu tänker ni att jag måste vara helt efterbliven, hur svårt kan det va? Jo, jäkligt svårt.

Det stod i mailet att för att kunna se lägenheten var jag tvungen att gå in på sidan och tacka ja. Sen stod det att om jag tackade ja förband jag mig till att ta lägenheten om alla före mig i kön sa nej. Knäppt! Sen stod det att man borde kolla på lägenheten innan man tackar ja. Men man skulle ju tacka ja för att kunna kolla på den..? Och den person som skulle hålla i visningen, den stod det inget nummer till.

Det är INTE lätt för en stackars tonåring att förstå sig på vuxenvärlden.

Kommentarer
Postat av: en som förstår...

ack så rätt du har min vän :(

2010-06-05 @ 09:29:49
URL: http://taentoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0