Bullar och barn


Barn, barn, barn. Små barn med målade ansikten och lite större barn i form av teater-tvåor och film-ettor. Alla dessa barn fick vi visa upp vår teater för, och det var så roligt så man glömmer helt bort all stress och panik som utspelar sig timmarna innan. Sen fick vi STORA kanelbullar och festis av våran lärare:)

Även om det var kul så tog teatern ändå på krafterna. Igår kväll när jag skulle läsa min bok kände jag hur ögonen ville falla ihop så jag tänkte att jag skulle vila dem lite... Jag sov i över en timme och när jag vaknade var mina ögon rödare än tomater då jag hade somnat med linserna i. Sen kände jag mig sur och helt desillusionerad resten av kvällen och gick till sängs tidigt.


Och så vill jag bara få lätta på hjärtat och säga att: Jag HATAR Windows 7!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0