En del av min syster



Nu när jag kommit underfund med hur jag skriver ett inlägg måste jag ju också försöka mig på att lägga upp en bild. Så därför lägger jag upp en bild på min söta syster som fyllde tio år igår. Nu syns ju bara halva hennes ansikte, men det är ju en fin halva:)




Nu när jag kommit underfund med hur jag skriver ett inlägg måste jag ju också försöka mig på att lägga upp en bild. Så därför lägger jag upp en bild på min söta syster som fyllde tio år igår. Nu syns ju bara halva hennes ansikte, men det är ju en fin halva;)

Kommentarer
Postat av: The best person on planet earth (Britta) ;D

Heja! Blogga på!! :P

2010-05-13 @ 17:46:26
Postat av: GalenpANNA

eeeh La Britard menar du väll bk?? du förvirrar ju fezzån!! inte ok, nej inte ok alls! Fezzån säg åt henne!!!



XDXDXDDXDXDXDX jag stalkar dig!!!!! <3

2010-05-14 @ 00:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0