En liten hyllning



Det här inlägget tänkte jag tillägna Ronja som har gjort min blogg så fin.

Jag skulle kunna berätta att Ronja är rolig, pålitlig och otroligt smart. Jag skulle också kunna säga att hon har en kreativ, lysande personlighet som får alla andra att le. Och att hon är stark, självständig och beundransvärd, eller att hon alltid får en att känna att man är bra precis som man är.

Men jag tror att de flesta redan vet detta..
så jag nöjer mig med att säga att Ronja, hon är en helt OK brud.



Min syster har kalas idag så
nu ska jag sno åt mig lite glass och kakor.

Gott!!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha, helt okej inlägg Felicia. :)



Ses ikväll!



2010-05-16 @ 12:49:18
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0