I'm a dead man...


Min underbara klsskamrat Matilda skickade mig ett litet sms idag. Hon hade kollat med vår spanskalärare om vi var tvungna att läsa den bok på spanska som vi började med för flera veckor sedan. Vi har in i det sista hoppats att vi ska slippa de här sista lektionerna och inte behöva arbeta något med boken. Nu ser det mörkt ut, vi SKA ha läst ut boken till på tisdag. Vi SKA också prata om den på lektionen och då är det ju bra om man vet något om handlingen. Eftersom jag läst cirka en halv sida känns det ganska tungt nu.

Jag borde alltså läsa så mycket jag kan ur den där boken. Jag gör inte det, jag kollar på film. Har sett två nu, ska se en till tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0