Inget hopp om att kunna hoppa...


Förra veckan fyllde ju min syster år och då fick hon en studsmatta.

Min bror for omkring som en liten akrobat på den där mattan och det såg ju så roligt ut. Alltså klev jag upp på mattan i förhoppning om att kunna göra något liknande. Jag hade dock redan uteslutit volter då jag inte är helt ovetande om att min fysik kanske inte är den bästa.

Men jag kunde inte ens hoppa och landa på knäna utan att mitt ena knä skrek av smärta. Jag börjar undra om min kropp blivit utbytt med en sextioårings... Jag var i alla fall ungefär lika vig som ett järnspett och spänstig som ett kylskåp.


Min bror sa att jag inte fick lägga ut kort på honom...
men här ser man ju inte hur han ser ut så då är det ju lugnt.





Kommentarer
Postat av: Brorsan

Jasså, här lyssnar man inte på mig inte:P

2010-05-23 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0