Kann inte stava ordentlit


Efter vår sista lektion idag tränade vi i vår grupp inför barnteatern imorgon. Jag skadade mina knän svårt och blodet sprutade! Nej, det gjorde det ju inte men mina fina strumpbyxor som tillhör min kostym blev lite blodiga under ena knät. Det var bara till att sno det näst sista plåstret ur dans-korridoren, sätta det på såret och sen fortsätta öva.

Jag vandrade ut ur skolan när klockan just slagit fyra, och med ett par ömmande knän gick jag hemmåt i den gassande solens strålar. Jag gick som om jag hade haft djävulen själv efter mig och när jag kom fram till middagen fick jag torka svetten ur pannan med en servett. Jag avbokade även den planerade filmkvällen. Alltså kan jag få sova lugnt i några nätter till.



Ja Ronja, jag vet inte hur det ska gå för mig i svenskan... Jag får bara vara glad åt att min lärare inte läser denna blogg, för då hade hon troligtvis satt IG direkt!

Och jo, nog är du söt som bara den ibland;)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Mm, bättring flicka lilla..

2010-05-20 @ 11:27:49
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0