Konstnärsdrömmar


I helgen kände jag ett stort behov av att få utlopp för min kreativitet. Jag dukade alltså upp med penslar och färg och satte upp en liten canvasduk på mitt fina staffli. Sen fick kreativiteten flöda.

Jag tror jag kommer bli en ny van Gogh, eller kanske inte...
Han cutta ju av sitt öra också så han var nog lite knäpp, och jag vill ju inte bli nån störd konstnär med örsnibbskomplex.

Här är i alla fall mitt otroligt vackra alster;)



Ikväll är det buss till Umeå som gäller.

Kommentarer
Postat av: GalenpANNA

vaddå knäpp... det äran vällan helt normalt att ibland bli trött på sitt öra? :o eller...? jag ska nog gå nu.....



VAN GOGH ÄR DITT ANDRA NAMN!!!

2010-05-16 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0