Korta klubben


Denna dag innehöll i en lektion, som det fasansfulla spanskaprovet tagit i besittning. Då jag inte fattade mycket mer än att det handlade om oliver på första delen tror jag inte att det gick så bra... men det känns ändå helt okej faktiskt.

Och denna vackra fuktiga kväll känns mer än okej då den har spenderats i ytterst trevligt sällskap, bestående av de två tokstollarna Britta och Anna. De är så galna så man blir alldeles varm i hjärtat. Gudarns va jag tyck om dem! 



Igår såg jag att jag glömt sladden till kameran sist jag var hemma, så jag kan inte föra över bilder till datorn och då kan jag ju inte helle rlägga upp bilder här så denna blogg blir troligtvis utan bilder fram till sommarlovet. Tills dess får ni nöja er med min utsökta, om än inte helt rättstavade, skrivkonst.

Kommentarer
Postat av: jag e vällan inte tokig? :(

kallar du mig tokig?? :(

2010-05-26 @ 09:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0