Kulturnatta!


Nu när jag kommit på att mitt internet visst funkar måste jag ju skynda mig att skriva ett inlägg!
  
Efter den här helgen kan jag berätta att improshow är hur bra som helst, att det är mycket roligare att se en live-spelning om Anna är där och headbangar bredvid en (okej, nästan allt är roligare om Anna är med), att jag faktiskt tycker det är helt okej med mycket folk på samma ställe, att mina klasskamrater var helt underbart bra modeller och en annan var också en underbart bra designer, att jag var grymt bra på att tränga mig framåt i publiken och att jag nu är så trött att jag knappt kan hålla mina ögon öppna...




Kommentarer
Postat av: Rörd till tårar...

NAAAAAAWWH <3 DU FÅR MIG ATT RODNA SÅ MYCKET ATT JAG MÅSTE GÖMMA MIG BAKOM SKÄGGET....:)

2010-05-23 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0