Kunde inte stå emot..



Ja, nu är vi alltså här...

Hur gick det till?

Jo det började redan för några månader sedan.. sakta men säkert. Först hände det bara någon enstaka gång, kanske en i veckan och jag sa till mig själv att jag hade allt under kontroll. Men sen började det hända allt oftare, och flera åt gången. Två, tre fyra, fem.. Jag var snabbt uppe i kanske tio, åtminstonde åtta per dag. Jag kunde inte stoppa det som nu blivit ett beroende.

Efter att ha lärt känna nya människor kände jag också av pressen mer och mer.. och slutligen kunde jag inte stå emot längre. Så jag gav efter och tog det ett steg längre.

Så nu läser jag inte bara bloggar, nu har jag en egen också.


Nöjd nu Ronja?


Kommentarer
Postat av: GalenpANNA

hejpåreh!!! snygg blogg da har :) vill du bli min vän?

2010-05-13 @ 00:42:18
Postat av: Ronja

Jag är så sjukt jävla nöjd!!!!!!



Pözz på dig Felicialicious!

2010-05-13 @ 11:15:04
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0