Mellanslagsproblem


Dagen inleds med plugg på skolan, fast jag börjar först om typ en timme. Plugget går sådär. Jag är inte så fokuserad som jag borde med tanke på provet som jag har i eftermiddag. Sen går det inte bättre när man blir störd av personer som inte tror på att man faktiskt bryr sig om skolarbetet.  

Så har en av mina tangenter fått nån knäpp så jag måste trycka på den hårt för att den ska reagera. Detta innebär också att jag måste gå tillbaka och göra massa mellanslag där alla ord sitter ihop. Drygt!

 

Kommentarer
Postat av: "störande"

HAHAHAHHAHAHAHAH SKOLARBETET!!!!!!!!!!!!! IN YA FACE DU KOMMER FÅ SÅÅÅÅÅ MYCKET IGGGGG!!!!

SEN FÅR DU SPRINGA I KORRIDOREN OCH SKRIKA IGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIG!!!

2010-05-27 @ 16:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0