Nedräkning


Vet ni vad jag ägnar mig åt, en kväll som denna?

Jo, jag tvättar mina kläder. Det är när jag gör sådant som jag känner mig riktigt stolt över mig själv. För det är ju inte det minsta kul att tvätta men jag tar mitt ansvar och gör det ändå. Sen är jag ju också så illa tvungen om jag inte vill gå utan kläder.



Nu är det bara drygt två veckor kvar. Jag kommer sakna det här stället så himla mycket...

Jag kommer sakna Elins busiga ögon, Ronjas smittande skratt, Brittas kloka ord och jag kommer också sakna de lagomt trevliga bråk jag har med de konstiga figurer som går under namnen Oskar och Alexander.


Kommentarer
Postat av: ingen hemmafru (orkar knappt laga sin egen mat)

söt hemmafru, det är vad du är ;)

2010-05-26 @ 19:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0