Nej, du är inte så bra på att dansa.


Jag behöver verkligen ett sommarlov nu. Jag blir alldeles utomordentligt jäkla uttröttad av att bo i denna korridor. Jag älskar det här slitna stället med noll ljudisolering och det kommer bli tungt att ta förväl... men det är nog ändå bra att få lite omväxling. Typ lugn och ro. 

Sen längtar jag hem som bara den. Jag saknar mina föräldrar, mina syskon, mitt lilla rum med snedtak, våra katter, min akrylfärg, mina penslar, min Lenita och massvis med andra saker som bara finns där hemma...


Kommentarer
Postat av: mamma

Undrar bara vad överskriften på detta blogginlägg har med innehållet att göra...eller är det "kodat"?

2010-05-29 @ 19:15:40
Postat av: mamma

Glömde säga....VI SAKNAR DEJ OCKSÅ!

(skynn dä he him dä)

2010-05-29 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0