Nu ska vi umgås, bara så du vet.


Jag är så stolt över mig själv! Jag har läst den där jäkla boken på spanska nu. Jag förstod inte detaljerna men jag har ju själva historien klar för mig. Jag lär ju inte kunna berätta om den på spanska dock... äh, jag får mitt G ändå.

Jag äter godisar som säkert är fullproppade med E-nummer och annan skit, men de är goda. Jag fick dem av Alexander, han gillar visst inte lakrits. Jag svarade först artigt nej. Då beskyllde han mig för att var storbjudd och då var jag ju tvungen att ta emot dem. Sen var jag också tvungen att umgås med honom men det var inte allt för farligt. Han sjöng i alla fall inte, så det var ju nästan trevligt...nästan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0