Skrivandes med Julia mittemot


Kanske blir det skräckfilm ikväll med Julia. Då lär jag ju försöka hålla mina korridor-kompisar vakna så länge jag kan hädanefter, då jag inte kommer att kunna sova på några veckor. Jag gillar skräckfilm, fast ändå inte. Jag blir ju så skrämd...

Något som är ännu läskigare än skräckfilm är kursprovet i spanska jag ska ha nästa vecka. Jag vill inte tänka på det, eller på den bok jag borde börja läsa på spanska.

Men nästa år blir det ingen spanska!

Ingen matte och ingen spanska, det känns som att nästa läsår blir ett bra läsår:)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag och Britta hade en jävla skräckupplevelse inatt. Värre än någon himla skräckfilm. :P

2010-05-20 @ 11:25:04
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0