Go Ella!


Jag har dregel på min kudde, och det är inte mitt. Det är mycket elakt att dregla på andras kuddar tycker jag!

Idag var jag och kollade på ett spektakel kallat Brännbollsyran. Där var det fulla människor som slog, fulla människor som sprang, fulla människor som kastade och fulla människor som skrek en massa. Nu låter det ju som att alla var fulla, och det var de. Fulla av glädje och kämparglöd. Sen var ju ganska många fulla med alkohol också och det gjorde deras spel lite mer spännande då de inte riktigt kunde stå på benen alla gånger.

Till middag idag fick vi tacos. Jag åt så mycket att jag inte behöver äta mer i helgen, och på det sättet spara pengar. De pengarna kan jag göra något roligt för, som att gå på bio, eftersom det är mycket viktigare än mat ju.

Nu vill jag ha godis, men jag har slutat äta det... Livet känns tungt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0