Grattis, grattis min lilla stora bror!


Det här inlägget är till min bror.

Grattis till femton fina år här på jorden! Tänk vilken tur du haft som fått dela dem med en så fin storasyster;) Jag hoppas du får en underbart fin födelsedag även om nu inte jag är där och sätter guldkant på den. Ät en, två eller tre bitar tårta för mig också ikväll och ha det så bra som du bara kan.  

Nu tänker du kanske: "Jaha? visserligen är det en utomordentligt fin text hon har komponerat men hon tror väl inte hon ska kunna komma undan med det som en födelsedagspresent va? SÅ fint var det inte."

Nej, det gör jag inte. Jag känner ju dig.

Du ska få en superfin present faktiskt. Min present till dig är nämligen kvalitetstid med den typ bästa människan på jorden (alltså mig). Jag tänkte att du kunde få tillbringa en hel helg här i min underskattade närhet. Troligtvis börjar nu en svag känsla av obehag tränga sig på men kanske håller den sig undan om jag tillägger att jag bjuder dig på bio, mat och fika?

Så vad säger du? Duger det som present?


P.S. Nämnde jag att de har ett stort utbud av dataspelsbutiker här? 


Kommentarer
Postat av: Johannes

mmm? ok det går bra:)

2010-11-19 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0