Risigt i köket


Idag när jag lagade middag lyckades jag hälla ris över typ hela köket (tur att jag har ris för fem år framöver) och då kom jag på en sak jag kan lägga till på min önskelista: Fina förvaringsburkar för ris, pasta och liknande.

Jag har gjort en fin plan på hur jag ska spendera mina eftermiddagar framöver. Jag ska plugga, plugga, äta, plugga och plugga lite till. Jag har börjat ganska bra så nu har jag svenskan avklarad, alltså den skrivna delen. Jag måste fortfarande lära mig det utantill, och helst på ett sätt som gör att det tar mycket längre tid att säga än det egentligen gör. Så har jag gjort en riktigt fin inledning på min uppsats i historia. Tyvärr räcker det ju inte med bara en inledning.

Och nu blev jag sugen på något gott...

Som det här:

Eller det här:

Eller det här:

Eller det här:


Eller varför inte alltihop?

Nä nu ska jag plugga och sen, om jag pluggat bra, ska jag belöna mig själv med en lussebulle:)





Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud så jag hatar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!



(läs: älskar)

2010-11-29 @ 23:24:40
URL: http://taentoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0