Anna panna vattenkanna ska till kvällen hos mig stanna


Idag ska jag göra en massa köttfärssås som jag kan frysa ner i små potioner och ta fram sen när jag inte vet vad jag ska laga för mat. Hoppas bara det blir kvar något efter middagen... Jag har nämligen först tänkt bjuda Anna på denna köttfärssås. Den flickan kan ju äta en elefant om hon känner för det. Nää, nu ljuger jag. Hon skulle nog bara få ner halva elefanten innan hon fick ordentligt ont i magen.

Nu när jag drivit lite med min middagsgäst (med risk för mitt eget liv) borde jag kanske ta fram köttfärsen om det ska bli någon middag. 


Bara så ji vet, Ja tyck om a Anna. He gör ja verkligen. Så tyck jag också om å driv me na;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0