Åter till The big mountain


Älskar att komma hem. Det nästan första jag upptäckte, efter att jag sett de nya gardinerna, var ett fat med små kakor. Strax efter hittar jag en sockerkaka som knappt är äten av (har jag ändrat på nu). Som sagt, älskar att komma hem.

Hittade också en jädrans massa mjölk i kylen som går ut idag. vilket påminde mig om att jag har grädde och en tomat i kylen som inte kommer klara lovet så bra... Ronja, läser du det här så kan du väl vara snäll och använda upp det åt mig? 

Men, tillbaka till mjölken. En del av den går åt till middagen ikväll. Vi ska äta fläskpannkaka. Gudarns vad jag gillar att vara hemma!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag ordnar det åt dig ja! Ska hälla det på någon ifrån våran killer balkong.. och sen skrika att det var felicia som kasta... HAHAHAHA!!

2010-10-28 @ 17:25:27
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0