Buss


Jag kan åka med två bussar idag. Den ena är framme kvart över åtta och den andra tio. Om jag ska åka med den tidigare måste mina föräldrar skjutsa mig de tre milen in till Vilhelmina först. Om jag åker den andra bussen behöver de bara skjutsa mig typ två kilometer. Varje söndag när jag varit hemma frågar mina föräldrar mig vilken buss jag vill åka med. Det är ganska onödigt. De vet mycket väl att jag vill åka med den tidigare men jag tycker samtidigt att det är ganska onödigt att de ska köra sex mil bara för att jag ska vara hemma i Tomtebo kvart i nio istället för kvart i elva...

Vad ville jag nu säga med det här inlägget? Vet inte... kanske att jag slösar på både miljön och mina föräldrars pengar för att jag ska kunna gå och lägga mig lika tidigt som en tioåring.


Kommentarer
Postat av: Josefin kusin

Hahaha <3

2010-10-16 @ 11:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0