Det tar sig!


Har varit trött och lite sur idag. Idrotten piggade upp lite men det var ändå i en inte allt för god sinnesstämning som jag gick in genom dörren till lägenheten nyss. Där väntade dock något som spred lite värme i mitt hjärta. Nej, det var inte Lokaldelen com någon skjutit in genom brevinkastet. Det var en badrumsspegel, och en stor sådan.

Detta visar att saker faktiskt går frammåt. Snart har vi kanske ett badkar också.



Under lunchen idag gjorde jag ett enkelt litet collage.

Hoppas nu inte att någon av syskonen mina blir arg på mig (tänker speciellt på bror min) för att jag visar upp dem så här. Dock tycker jag att det vore ännu värre av mig att inte visa upp dessa fina ungar för omvärlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0