Hemma bra, men andra hemma minst lika bra.


Det är skönt att komma hem. Det är skönt för att jag älskar att vara hemma och träffa familjen, men också för att jag då upptäcker hur bra jag faktiskt trivs i Umeå. Det känns otroligt bra att jag faktiskt längtar efter att komma tillbaka till lägenheten och Britta och Ronja. Jag är så glad att jag valde som jag gjorde för drygt ett år sedan, när det var dags att börja gymnasiet:)


Fina Anna, en av de personer som får mig att tycka så bra om Umeå.


Kommentarer
Postat av: Okänd

Amen gu en så djup och fin sorgsen, galet snygg tjej!! Ge meg hennes nummeeer!!!!



Ah Felicia vi måste hänga någon dag, vi har knappt setts! D:



:)

2010-10-03 @ 20:39:10
URL: http://taentoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0