Hemresa


Sitter på bussen hem om drygt tre timmar. Men innan dess ska jag packa, duscha och städa. Tror jag ska ta köket och lämna resten till mina sambos. Britta har ju redan anmält sig frivillig till toaletten. Dock måste jag nog diska undan disken om jag ska städa köket, och det är inte min tur att diska idag. Men jag lättar gärna lite på Ronjas arbetsbörda, för jag har faktiskt lov nu och åker hem snart!

Här är den supergoda chokladen jag gjorde till mig själv igår.



Nu ska jag kavla upp ärmarna och ta itu med köket.

Kommentarer
Postat av: Disa

MMMmmmm den ser så god ut. Du kanske bjussar på en under veckan om jag dyker upp;)

2010-10-28 @ 13:01:31
Postat av: Briita

Jag kommer sakna dig. <3 Vad gulligt att du fixade i köket.

2010-10-29 @ 12:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0