Men gud vad jobbigt det är med rubriker...


Har diskat undan disken från baket igår och sitter nu här med en småelak huvudvärk. Kanske blir det lite bättre av en krämbulle och lite fruktsoda.

Sen är det tvätt som gäller klockan ett. Efter det ska jag ta bussen till ica maxi och spendera min obefintliga förmögenhet på saker som flingor, mjölk och tonfisk. Har planerat att köpa lite mer kryddor och bakredskap också. Igår fick jag kavla deg med en flaska.

Jag borde inte baka så mycket men jag har plötsligt kommit på hur otroligt roligt det är att baka och laga mat. Tror jag ska skriva en handlingslista till mamma och pappa så kan jag laga mat hemma på lovet, bara de står för ingredienserna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0