Snart är det LOV!

Idag har vi jobbat hårt med maskföreställningen vi ska spela upp nästa vecka. Det har övats svimningsscener och slagsmålsscener och jag förväntas vara en smula musikalisk, vilket jag definitivt inte är. Nu mår mitt hår lite sådär efter att ha tillbringat drygt två timmar under en peruk och själv är jag rätt så trött. Längtar så till lovet!

Måste komma med en rättning också så jag inte åker på däng.
Visan Anna sjöng idag var INTE en spritvisa, även om det sjöngs om brännvin flera gånger.



Kommentarer
Postat av: Anna som tar tillbaka och ångrar sig och förtydligar saker

Eller alltssååå, hmm det är ju lite på sätt ch vis en visa som man brukar sjunga när man dricker. Sådär många tillsammans :) och det är mer troligt att du klår mig än att jag klår dig, det är sanningen. jag är jätte svag...



(Vill förtydliga att jag inte själv dricker, planerar inte att bröja med det heller....fast vatten dricker jag, jag skulle vilja kalla mig EXPERT på det.)

2010-10-21 @ 18:38:55
Postat av: anna som uppmuntrar

du är visst musikalisk din dömmer. Det vet alla

2010-10-21 @ 18:39:34
Postat av: Rebecca som lägger sig i

Jag skulle vilja påstå att det är JAG som är experten på att dricka vatten!



Annars håller jag med Anna. Du är tillräckligt musikalisk!

2010-10-21 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0