Telefontrubbel


Började dagen med att slå fel PIN-kod på mobilen. Var så nyvaken så jag fattade inte vad jag gjorde förrän mobilen bad om min PUK-kod. DÅ vaknade jag till ordentligt.

Gick in på halebops hemsida där det stod att om man blev medlem kunde man gå in på sin egen sida och där stod PIN- och PUK-koderna. Lät ju enkelt tänkte jag. Problemet var dock att för att bli medlem måste man ha ett lösen som man får via sms. Det är ju rätt meningslöst om man inte kan ta emot detta sms. Så jag fick skicka ett mail till halebop support och snällt be dem skicka min kod. Sedan tog det som tur var inte allt för många timmar innan jag fick ett mail innehållande min PUK-kod. 
 
Tack Maria på halebop support!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0