The dark


Det blir bara svårare och svårare att kliva upp på mornarna i takt med att det blir mörkare och mörkare (syftar på den allt mindre mängden sol. Är inte själmordsbenägen).

Idag var en av våra lärare sjuk och vi vick en uppgift som vi skulle göra under dagen. Gjorde den på lunchen och slutade sedan, eftersom jag inte har individuellt val, klockan 12.45. Inte helt fel inte. 
 
Britta kom nyss hem. Hon pratar i telefon och skrattar. Jag vill också prata i telefon och skratta. Orättvist som bara den tänker jag. Missunsamma unge tänker du.

Nu kurrar det i min mage så det är nog dags att laga middag. Tonfisk och pastagratäng står på menyn. Hoppas det blir gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0