Tjejkväll


Mamma och pappa lyxar till det och spenderar kvällen och natten på lilla hotellet. De ska använda upp alla de där presentkorten de samlat på sig under åren.

Brorsan är på Kyrkans ungdom (gudarns vad vi är kristna i denna familj) där han ska proppa i sig tacos hela kvällen. Han lär väl komma instapplandes någon gång i natt. OBS! Inte på grund av berusning (pojken är ju knappt femton!) utan på grund av ont i magen efter att ha ätit för mycket, så som jag brukar göra när det vankas tacos.

Det är alltså bara jag och lillsyrran hemma ikväll. Vi ska duka upp med chips och se en film. Tror jag ska ta en titt i frysen och se om jag inte kan fiska upp lite glass också...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0