Älvans väg


Jag har inte lyckats blogga sen vi flyttade in i lägenheten på Tomtebo, för varje gång jag tänkt blogga har någon kommit och stört mig.

Nu har jag dock tid en stund så då ska jag tala om hur underbar vår lägenhet är. Den har fina tapeter och är stor och ljus. Det är fullt med hål i väggarna men det ger oss bara en orsak till att hänga upp massvis med tavlor och andra fina saker man kan ha på väggar. Just nu är det lite tomt dock, vi äter på golvet på en duk, men i helgen kommer lägenheten fyllas med möbler. Det kommer bli så fint så. 

Så kommer Elin imorgon!! 

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommer imorgon!!

2010-09-22 @ 20:09:50
URL: http://elinoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0