Okej, skärpning!


Nu när jag blivit beskylld för att vara en spottare måste jag väl ta mig i kragen och göra mitt yttersta för att få denna blogg på fötter igen. Det är dock svårt när man är rätt så trött och inte vet vad man ska skriva om. Jag vill ju inte tråka ut er med onödiga detaljer om mitt lilla liv. Men för mina vänners skull ska jag alltså fortsätta blogga.

Ni kan ju få veta att idag ansökte jag om ändring av studierna, eller vad det nu heter. Jag ska sluta spanskan, som jag började med i veckan efter att jag slutade pedagogiskt ledarskap förra veckan, och läsa svenska efter jul istället. Jag ser verkligen till att syon inte går arbetslös. 



 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Keramik ftw! :D

2010-09-10 @ 10:49:12
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0