På besök


Ikväll klockan sju ska jag infinna mig i en lokal alldeles bredvid skolan för att ta del av teatern "Om nu kärnfamiljen är så jävla fet varför behöver de då så mycket propaganda".  Jag har redan sett den en gång, i våras när de hade genrep, så jag vet att den är bra:)

Och inte nog med att jag ska se bra teater idag... Anna lagar middag till mig. Kulinariskt som bara den blir det, köttbullar, fusilli och grönsaker är vad som serveras. Jag sitter just nu vid hennes lilla köksbord med hjul och känner doften från spisen. Så har jag också fått se de tapeter som jag hört så mycket hemskt om. Jag kan inte göra annat än att hålla med för jag kan verkligen inte förstå vem som valt dem en gång i tiden.

Nu dukar Anna fram maten:)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Åhhh vi ska också se den teatern! :D

2010-09-16 @ 12:04:36
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0